Čas

04.10.2017 13:56

 

Čas letí ,

 ja letím  s ním.

 Zvažujem  prečo ,

                          prečo  nepostojí ,

nechá ma  bežať  ,                              

                              s vetrom o závod .

Len tak ,  neprístojne ,

                                  rozmýšĺam ,

aké to bolo krásne  ,

keď moje  havranie  vlasy ,

                                        dlhé až po pás  , 

vo  vánku mladosti ,

 šibali krásnu  tvár

                               a ja ,

plná  sily  a  nádeji  ,

 som bežala  proti  prúdu

                                   súčasnosti .

 Samostatná   ,

                      objímajúc mysľou celý svet  ,

šťastná  každým dňom ,

 každým okamihom,

zabúdajúc  na  čas  ,

                             som chcela   byť dospelá .

Ach  čas  .

Prečo nepostojíš  ?  

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode